nedjelja, 16. travnja 2017.

ODLIČNO JELO ZA PRAZNIKE I SLAVE ! Mesna rolada s jajima i sirom



Sastojci
200g miješanog mljevenog mesa
3-4 kom jaja
1 žličica čilija uprahu ili jedna sitno isjeckana čili papričica
1 žličica paprike u prahu
1/2 žličice soli
1/2 žličice papra
1 kom luka (manja glavica)
5 režnja češnjaka
Po želji ribanac Sirela
6 kriški ementalera
2 žlice isjeckane šunke ili špeka
 DODAJ U POPIS ZA KUPNJU
Priprema
1.
Staviti dva jaja na kuhanje (ja sam imala manja pa sam stavila 3)
2.
Napraviti smjesu s mesom tako da se doda:

- 200g mljevenog mesa (ja sam imala miješanog)
- Sitno isjeckani luk i 5 režnja černjaka
- 3 žlice krušnih mrvica
- 1 jaje
- papra, soli, chili praha (bolje je sa isjeckanim papričicama na sitno) i malo paprike u prahu čisto radi okusa. Ja volim jako začinjeno pa stavim malo origana i bosiljka

Početne 3 žlice krušnih mrvica neće biti dovoljne za konzistenciju mesa, pa dodavajte po dvije nakon svakog miješanja dok je smjesa dovoljno meka za baratanje, a dovoljno kruta da se ne raspadne kad se zarola.
3.
Na površinu za rezanje (ja koristim svoju veliku dasku za rezanje) rastegnuti smjesu od mesa. Ja to radim rukama dok nije otprilike centimetar debela.

Nakon toga, inače, stavim kriške ementalera da se lijepo rastopi i sjedini jaja i meso, ali sad nisam imala pa sam sad samo stavila ribanac od Sirele.

Nakon toga se može staviti i ribanac na vrh u mješavini sa špekom ili šunkom, kako sam navela na početku.

4.
Kuhana jaja poslagati u red i zarolati sve u tuljac. Krajeve skupiti tako da su zatvoreni.
Može se odmah staviti sir na vrh ako volite više zapečeno ili možete poslije pred kraj pečenja tako da se lijepo razlije.
5.
Peći na 200 °C 40 minuta.
Kako nisam stavila sira tokom pečenja, posula sam ribancem kasnije.

Posluživanje
Ovo se može jesti samostalno ili s nekim laganijim prilogom.
Preporučam salatu od  mladog luka, kristalke, paprike i rajčice.

Izvor: coolinraika.com

Nema komentara:

Objavi komentar